chigii

Alla inlägg den 30 juli 2014

Av Shizuka - 30 juli 2014 11:58

Vändett∀ är nog min favorit ''Cosplay Grupp'' alla deras CMV och deras sketcher och allting är perfekt! Men deras shingeki no kyojin CMV är nog min favorit CMV av alla jag sett! Allt är så bra gjort! Ni måste prenumerera på deras kanal! c: Det är ett måste! Jag önskar att jag hade kunnat åkt på närcon men hade inte råd... :/ Men kommer troligen gå nästa år! ^w^ Och jag måste fixa Cosplays mm tills dess. :) Njut av deras CMV nu! :D

Av Shizuka - 30 juli 2014 11:40

OMFG OMFG OMFG OMFG OMFG OMFG OMFG OMFG OMFG OMFG OMFG OMFG OMFG OMFG OMFG OMFG OMFG OMFG OMFG! En ut av mina favorit YAOI serier Junjou Romantica ska få en säsong 3!! Det är iaf vad en sida på FB har sagt.. xD Jag hoppas att det jag läste var sant för Junjou Romantica är så jävla Awesome!!!!! <3 Fast Jag gillar nog Sekai ichi Hatsukoi mer.. c: Men ändå! Ska hålla utkik efter om jag ser nåt mer om säsong 3! Mitt favorit par i serien är Nowaki x Hiroki och Misaki x Usagi-san <3 Fast jag älskar Shinobu x Miyagi också.. Men deras ålders skillnad är Galen xD Kommer skriva om jag vet nåt mer :3

 

Anime · YAOI
Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej det är jag som är Shizuka! (Simone) På den här bloggen kommer jag skriva mycket om Manga, Anime osv. Bloggar också på PrettySmiile.blogg.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Simone


Ovido - Quiz & Flashcards