chigii

Alla inlägg den 20 juli 2014

Av Shizuka - 20 juli 2014 20:56

Kom och tänka på att den här sommaren har jag fått massor av nya OTP's i Hetalia så jag hittade en Meme på deviantart som jag fyllde i med Awesome bilder jag hittade på Google! :D Kesesesesesese ~

 

10: Preussen och Ungern! Det här paret är så Kawaii ~ Jag började shippa dom efter episod 38.. x3 Kesesesesese ~ >:D

9: Österrike och Schweiz! Vet faktiskt inte varför jag shippar dom... Dom ser bara så söta ut tsm!! >w<

8: Danmark och Norge! Danmark som är dryg + Norge som stryper danmark = Gulligt par

7: Canada och Frankrike! Frankrike är typ den ända som ser Canada och Frankrike tog hand om Canada när han var liten! <3

6: Norge och Island! Ja dom är bröder men skitsamma!! Hela ''Onii-chan'' grejen fick mig att shippa dom.... x)

5: Grekland och Japan! Japan umgås med Grekland och lyssnar på alla hans historier...#OMFGSOCUTE

4: Kill Vitryssland och Tjej Ryssland! Fattar inte vrf jag shippar dom... Kanske för att Vitryssland är så attraktiv som kille? xD

3: Sverige och Finland! Hatade det här paret förut men idag började jag älskar dom!! Dom är bara så asdfghjkl!!

2: Spanien och Romano/Södra Italien! Hur kan man inte shippa spamano? Jag älskar hur deras relation förändrades med tiden <3

1: Frankrike och England! FRUK FRUK FRUK!! XD Dom är alltid tsm..ALLTID!! Dom bråkar men ingen vet vad dom gör på fritiden ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej det är jag som är Shizuka! (Simone) På den här bloggen kommer jag skriva mycket om Manga, Anime osv. Bloggar också på PrettySmiile.blogg.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Simone


Ovido - Quiz & Flashcards