chigii

Direktlänk till inlägg 27 september 2014

Kawaiicon 04

Av Shizuka - 27 september 2014 21:51

Igår och idag var jag på kawaiicon!! :D I år var det as kul, ville egentligen gå imorgon också men det skulle bli svårt med pengar osv. I början på fredagen så stog jag och Emilia själva och jätte awkward i korridoren men då kom två underbara människor (som också hade stått själva) och pratade med oss. Sen så gick vi med varandra! xD Ingen av oss hade cosplay under den dagen men det hade vi idag (förutom Emilia). Johanna var Finland, Jag var England och Sofie var en gender bend på Kise tror jag han hette (Han e från kuroko no basket). Jag fick jätte många kramar av Hetalia nördar och alla var så underbara och fina!! ;u;  

Mitt ansikte på den här bilden tho xD

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Shizuka - 11 november 2014 16:57


Snälla säg att nån mer än jag märker hur typ alla hund-demon-spirit karaktärer har vitt långt hår! Inte för att jag stör mig på det, men jag förstår bara inte varför? xD Några exempel är ju Inuyasha (Inuyasha), Tomoe (Kamisama Hajimemashita) och ...

Av Shizuka - 9 november 2014 22:07

Någon mer än jag som börjat fangirla Gugure! Kokkuri-san? XD  Serien är så rolig och söt :') ...

Av Shizuka - 9 november 2014 19:19


Så vad har jag gjort idag: Tumblr Tumblr Sims 2 Tumblr  Tumblr Tumblr (Jag älskar tumblr... tihi) Och nu så kollar jag på den nya episoden av Ookami Shoujo to kuro ouji. Btw jag har läst klart alla delar av mangan som finns nu. Och de...

Av Shizuka - 7 november 2014 17:51


Hybrid Child OVA 1 är ute nu!! :D Guud som jag längtat. Har läst mangan <3 Om ni inte vet det så är det skaparen av junjou romantica och sekai ichi hatsukoi som gjort den här serien. :3 Ni kan kolla på hybrid child  HÄÄR   ...

Av Shizuka - 5 november 2014 20:34

NOO!! Imorgon har jag prao... :C Orkar inte. Fast som tur är så håller vi till på Kommunhuset just nu så det är bra för kommun-chef-gubben va rolig. Och det som gör allt värre är att när vi är klar på praoen så är konfirmands träff så dom kommer jag ...

Presentation


Hej det är jag som är Shizuka! (Simone) På den här bloggen kommer jag skriva mycket om Manga, Anime osv. Bloggar också på PrettySmiile.blogg.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Simone


Ovido - Quiz & Flashcards