chigii

Alla inlägg under augusti 2014

Av Shizuka - 31 augusti 2014 11:54

ano ko ga kinou nanka sugoku yasashikute
(kimi janakya dame mitai)
kochira to shite wa sonna tsumori nai kedo
(kimi janakya dame mitai)
iya baretenjan teiuka kikoetenjan sore
(kimi janakya dame mitai)

atama no naka ohanabatake da to ka shoujo manga da to ka mou
nandatte doudatte ii

sou ima sugu kimi ni aitai
kimi ni atte tashikametemitai
sekai no kotowari ai no teigi shiawase no kategorii
mada mada kimi o shiritai
konna serifu gara demo nai kedo
donna ni kakko tsuketetatte hajimarya shinai
kimi janakya dame mitai

imagoro ni natte kidzuita tokoro de sa
(kimi janakya imi ga nai)
ashita mo ie no mae tooru wake dakedo
(kimi janakya imi ga nai)
iya wakattenjan tteka kitai shitenjan sore
(kimi janakya imi ga nai)
kono sai uwasabanashi da to ka gokinjodzukiai da to ka
mou narifuri kamatterarenai

sou tashika ni kimi shika inai
kimi dake ni wa ari no mama itai
warai korogetari guchi taretari nakibeso tsuyogattari

kono yo de tada hitori mitai
jibun demo waracchoundesu kedo
hoka no dareka ja mou mitasare ya shinai
kimi janakya imi ga nai

sanzan mayotte kabe ni atatte
marude kokoro wa kimi e no meiro
kangaesugite michi ga wakarete
migi da hidari da zenbu share kusai
mou nandatte dou datte ii

sou ima sugu kimi ni aitai
kimi ni atte tashikametemitai
sekai no kotowari ai no teigi shiawase no kategorii
mada mada kimi o shiritai
konna serifu gara demo nai kedo
donna ni kakko tsuketetatte hajimarya shinai
kimi janakya dame mitai

Av Shizuka - 29 augusti 2014 21:19

Idag blev jag och en till kompis till mig kallad fula och sa att vi försöker vara killar (Hen tyckte kanske att hen skojja men man kan ändå inte skojja om hur andra ser ut) och vi brydde oss inte för att vi är awesome men jag skrev en fb status om det här och att jag tycker att det är fel att trycka ner andra och bla bla bla fast nämnde inga namn och folk blir hel plötsligt as snälla och jätte gulliga och skriver gulliga saker och jag är så confused XD !! Men har ni sett den nya Black butler episoden? :3 Den var jätte bra och GRELL-SENPAI IS BACK!! >w< Nu pratar jag och min kompis om hennes as konstiga dröm och dör. xD LOL

O-O

Av Shizuka - 24 augusti 2014 18:59

Det jag har gjort den här helgen: Sovit, Ätit, Läsa och Sovit... Vill inte ha skola imorgon!! :C Jag vill ha sovmorgon!! Men just nu så lyssnar jag på Hetalia låter och läser fanfic. c: YAY ~ Jag åt glass nyss så jag är extra hyper. Nu ska jag fortsätta vara helt jävla störd.. c: Bye-Bye ~



WTF
Av Shizuka - 23 augusti 2014 15:29

Av Shizuka - 21 augusti 2014 20:38

Jag är hyper!! Och jag skrattar åt typ allt jag ser på Tumblr xD ~Så nu kommer jag spamma Tumblr bilder IGEN!! >:D Mohaha

  

 

 

 


Av Shizuka - 21 augusti 2014 20:07

Jag var in till stan med några kompisar idag och jag hittade Death Note DVD på BOA!! <3 Dom hade också Fullmetal Alchemist, Naruto, Clannad mm. Det var as svårt att välja men jag tog Death Note för att L var så sassy på framsidan xD (Köpte även lite pocky för att jag kan) c:

   

Av Shizuka - 19 augusti 2014 16:30

Jag följer en ny Anime som heter ''Gekkan Shoujo Nozaki-kun''. Serien handlar om Shakura som är kär ''Nozaki-kun'' och bestämmer sig för att berätta hennes känslor för honom... Men hon misslyckas totalt. xD Men hon får reda på att han har en egen manga som publiceras i en manga tidning typ varje månad. Sakura börjar hjälpa honom med sitt jobb och dom har lyckats att bli bra vänner. (Väntar fortfarande på att nånting ska hända mellan dom!! XD) Serien är jätte rolig och karaktärerna är så fab. 

 


Av Shizuka - 13 augusti 2014 23:07

Hej, förra helgen så hittade jag en serie som heter Noragami! :D Orkar inte skriva just vad den handlar om just nu för att jag är lat, men serien är jätte kul och har några ''romantiska/söta'' moments. Ni måste se eller läsa den här serien för att den är så grym! XD

 

Presentation


Hej det är jag som är Shizuka! (Simone) På den här bloggen kommer jag skriva mycket om Manga, Anime osv. Bloggar också på PrettySmiile.blogg.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Simone


Ovido - Quiz & Flashcards