chigii

Alla inlägg under september 2014

Av Shizuka - 15 september 2014 16:47

Igår kopplade jag in datorn till tv:n, så jag och brorsan hade Attack on titan maraton! :D Han hade aldrig sett serien förr så det var ganska kul. :3 Även om jag sett serien förr så fick jag lika många feels som då.. ;-; <3 Jag längtar till säsong 2!! (Btw nytt avsnitt av Gekkan shoujo Nozaki-kun finns nu.) 

 


Av Shizuka - 15 september 2014 16:38

Det finns så många karaktärer man vill cosplaya men man har ju inte råd med allt! Men två stycken som jag funderar på att vara är Sousuke (FREE!) och Nozaki (Gekkan shoujo Nozaki-kun). Fast om jag ska vara Nozaki-kun så vill jag vara med nån som cosplayar Sakura.. xD Konvent jag vill och troligen ska åka på nästa år är Närcon, Peppcon och Kawaiicon. Jag hittade denna dräkt på Ebay för ett ganska bra pris! :D 

   

köper dock troligen en annan men ville bara ta en bra bild på hur dräkten kan se ut c:

Av Shizuka - 10 september 2014 19:03

Hellu ~ Idag var det Debatt på skolan och då kom det personer som är med i partier och prata och det var jätte kul.. :3 Jag älskar politik! XD (Moderaten var as kaxig och dryg och skulle bara trycka ner på vänsterpartiet och Socialdemokraterna hela tiden..) Men efter åt så jagade jag Maja och skrek ''RÖSTA PÅ VÄNSTER''. xD Men just nu så sitter jag och väntar på Love Stage och jag såg nyss den nya episoden av FREE! och mera feels! Allt börjar bli så sorgligt men jag älskar att man ser en annan sida av Haru än vad man gjorde i första säsongen. :) 

 

(Hittade denna SASSY bild på Google) c:

Av Shizuka - 6 september 2014 14:35

Är det någon mer än jag som älskar RPG horror games? Dom e så awesome! Jag har spelat Ib, Mad father, Misao och The Crooked Man. Mina favoriter är Ib, Mad Father och Witch's House. Jag har inte spelat Witch's House än för att jag vill spara plats datorn, men jag har kollat på när Pewdiepie och några fler spelat det och jag älskar det. :3 Tycker dock inte om slutet.. o3o Men Ib är det bästa enligt mig iaf. Garry är min favorit karaktär i spelet. Mitt OTP är Garry x Ib och jag tycker inte alls om Mary men jag tycker samtidigt synd om henne...lol

  

Av Shizuka - 3 september 2014 22:17

NI MÅSTE KOLLA PÅ DEN NYA EPISODEN AV FREE!! JAG DÖR ASDFGHJKL!! DET HÄR ÄR JU TYP DEN BÄSTA EPISODEN EVER! Jag har tyckt att Sousuke var en jävla skitstövel men nu så har jag sett en åsn bra sida av honom och *VARNING FÖR EN LITEN SPOILER* Rin grät!! ;-; Och spänningen när dom simmade. Jag satt i mitt rum och skrek ''MAKOTO!!!'' xD Nu kommer den mest fabulösa gifen på Rin. :3 #WiggleWiggle 

Av Shizuka - 3 september 2014 17:21

Åååh vad jag önskar att jag hade pengar som jag kunde handla figurer för! >w< Vill köpa alla mina waifus!!! o3o Jag har bara en figur och det är en Hatsune Miku figma.. Som rasar ihop hela tiden. o-o Mina waifus är Mio (K-ON), Kuroneko (Oreimo), Taiga (Toradora) och Erza (Fairy Tail). :3 Btw har ni kollat på Toradora? För ingen jag känner IRL har sett serien?! TAIGA ÄR SÅ KAWAII!! Vill ha någon att dampa hennes cuteness med... o3o 

 

Av Shizuka - 2 september 2014 17:08

Orkade inte gå på skolan igår så jag var ''sjuk'' igår. (lol) Men jag gick på skolan idag och hela dagen var jätte dryg!! Jobbiga människor, man känner sig utstirrad hela tiden och såklart igår var det tydligen jätte god mat och när jag är tillbaka så är det nån jävla korv gryta... >w< Men när jag kom hem idag så hade det kommit ut en ny episod av Ao Haru Ride! :D Tänker spendera resten av dagen vid datorn. Ska nörda Soul Eater och läsa fanfic... c: (IMORGON KOMMER NYA EPISODEN AV LOVE STAGE OCH FREE!!!!! PEPP, PEPP, PEPP!! :D)

Presentation


Hej det är jag som är Shizuka! (Simone) På den här bloggen kommer jag skriva mycket om Manga, Anime osv. Bloggar också på PrettySmiile.blogg.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Simone


Ovido - Quiz & Flashcards